CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 7 October 2008

Raya Pertama..



Saya seperti 13 tahun yang lalu malam raya dan raya pertama wajib di umah mak saya sendiri.Rumah mak saya masak ketupat, rendang, sambal kacang & lodeh.Dalam pukul 10pagi saya keluar nak pegi kubur. Saya kena kuar cepat sbb pukul 4ptg nak beraya umah makcik saya. Umah mak saya dan umah mertua saya sepelaung jer... dalam 15min perjalanan dah sampai. Sebelum pergi ke umah family hubby saya, singgah lah dulu kubur FIL & MIL kat kebun teh.

Punya lah ramai orang kat kubur.. dah mcm pesta. Dalam sejam kat kubur, saya terus pergi umah family hubby. Tak jauh dari situ dalam 5-6 min dah sampai.

Nie kubur FIL.. saya tak turun sbb MC. Kubur MIL kat bahagian bawah. Kena naik keta gak. Saya tak ambik gambar sbb hubby parking kat tepi2 umah orang jer. Nak masuk dalam keta dah penuh.Sampai jer kat umah family hubby.. terus makan ketupat, rendang & lodeh. Tak lama lepas tu... makcik2 & pakcik2 hubby dtg beraya. Nie lah suasana nya.









Nie gambar masa raya pertama. Mmg tak der mood nak ambik gambar. Nak ambik gambar makanan pun malas. Ngantuk jer yang lebih. Maklumlah 2 bulan saya keletihan... bila time raya tau nak membuta jer.Nie gambar saja2 jer... Ingat balik umah nak ambik gambar semula... emmm... tak ada makna nya...lupa + malas .



Duit raya. Lain sampul lain duit nya.




0 lompat: