CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 10 October 2008

Raya ke2

Raya dah lebih seminggu berlalu baru hari ni sempat nak update. Kerja yang banyak membuatkan saya tak menang tangan. Hari rabu pegi opis JB ada discussion dgn auditor.
Dah satu hari kat sana... kerja menimbun dah menunggu...
Raya kedua saya dah ada di umah saya sendiri. Dah petang baru ada umah. Sampai2 jer kemas sikit2.. kuar semula beli bahan2 untuk tetamu datang mlm nanti.Adik ipar sekeluarga dtg umah. Kalau raya ke2 nie nak cari udang ke, ikan ker... mmg tak ada. Kalau ada sumer nya bukan nya segar.Last2 goreng mee siam, ayam goreng & nugget jer.
Adik ipar saya sampai umah saya dalam pukul 9 malam. Kul 11 malam dia orang balik.
Selepas dia orang balik.. saya berkemas2 untuk pulang ke umah atok saya di Sg Balang, Muar.

0 lompat: