CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 23 October 2008

Cuti, Bday, anniversary dan .....

Minggu nie teramat-amat sibuk bagi saya. Biasalah nak hujung bulan nak closing account kan.

Jadi semua kerja2 harus kena settle walau apa pun yang terjadi. Nie lah masalahnya kalau kerja bersangkutan dgn account. Poning...poning.



Esok saya cuti sehingga lah deepavali nanti.

27hb October adalah bday hubby saya yang ke....(hehehe) merangkap anniversary saya yang ke 13 tahun.

Sekejap jer masa berlalu yer..apa pun alhamdullilah berjaya melepasi dugaan dan cabaran untuk 5 tahun dan 10 tahun usia perkahwinan. Ada orang kata setiap 5 tahun perkahwinan ada dugaaan nya.

Untuk hubby... Selamat hari Lahir, moga panjang umur, murah rezeki dan kalau murah rezeki boleh lah kita nyopping lagi dan mana lah tau dapat sama2 menunaikan umrah/haji.Insyaallah.



Semalam saya berkemas sebab hari selasa nak pulang buku teks sekolah. Buku2 dan kertas yang berselerak kat rak tu habis saya buang. Biasalah saya sikit2 nak buang..

Dalam pada kemas2 tu saya terjumpa satu surah yassin arwah abah saya. Siap ada tanda tangan dia dalam tulisan jawi. Siap bertarikh 24.03.1935.. Bermakna yassin nie berada dalam simpanan arwah dan saya adalah selama 73 tahun. Bermakna saya belum hidup lagi kat dunia nie... yassin nie dah berada dalam simpanan arwah abah saya.Keadaan nya masih elok dan saya akan simpan satu2 nya harta arwah abah saya serapi2 nya sebagai kenangan. Insyaallah.



5 lompat:

Emilia said...

salam noris,
thnx singgah blog kite..org johor ye? klu pegi impian emas umah BIL u tu singgah ler umah kite ye :)

Noris said...

ted..
mmg orang johor pun. Duduk pasir gudang.. mak orang tmn u... dkt jer.

nasazfrog... said...

kak surah yassin tuh jaga elok2 la ek,, nanti anak2 plak bleh mewarisinya.. lame tuh usia surah yassin tuh.. :)

Noris said...

nazas,

yer lah kena simpan turun temurun tu.tak koyak pun surah yassin hanya kertas nyer jer jadi warna kuning. Tulisan masih terang lagi.

eedany said...

Birthday hubby sama dengan birthday saya...

:)