CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 18 November 2008

Koleksi baru saya...


Muka boring sebab lama tunggu..Cantik kan almari tu...
almari cermin tu rega nya RM 1,980.00. Almari laci tu reganya RM 980.00.







Lampu nie saya beli kepala dia jer. Badan nya dah lama saya ada. Masa tu beli kat ayer itam.
Sebenarnya badan nya warna gold... pastu gatal tgn spray warna putih n pink. Tapi nampak mcm lain mcm jer la... sebab kepala besar badan kecik. Tak per ada rezeki leh beli badan yang lain.


Alas Meja

Tempat tisu paper, alat untuk potong kek dgn untuk paper.


Tempat sos


Tisu & reben..Ada keras tangan yang saya wat.. nanti saya tunjuk

Tisu cover


Antara pinggan2 makan.



Jam dinding nie...saya order dgn mel. Dah lama order baru gantung.
Sebab tak tau nak gantung mana.

5 lompat:

ina said...

salam noris

cantik2 koleksi...
bekas sos tu beli kat mana...

Puteri Satu said...

alahai seronoknya noris..menghias umah sendiri kan...tempat black peper tu sebijik cam akak punya...hiks...tapi almari tu alahai...telan liur jekla kan..lawa sesangat...

Noris said...

ina,

beli kat romantika kat angsana.
Dah tak byk stok lagi masa saya g sabtu lepas.

puterisatu,

tu la almari tu mahal sgt. Sama lah telan air liur je la.

Ogy said...

cantik2 lah koleksi noris

UnGu VioLet said...

akak, mar ada award special untuk akak.. dtg blog mar.. ambik yer.. slm cyg slalu dr mar..