CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 10 November 2008

Jalan2 lagi...


Hari sabtu kami pergi tgk wayang.. Cerita madagascar 2... yang kelakar habis masa dalam kapalterbang la. Ni mmg cerita fav. bujang saya.Sebenarnya dia tak tau cerita nie dah ada kat cinema. Kebetulan saya searh kat tenet... cerita nie dah ada. Kat TV kata 13 nov. Mula2 mcm cuak gak.. mana tau dah sampai citer nie tak ada. Tapi alhamdullilah rezeki bujang nie la. Tapi ramai nya orang. Weols dapat barisan ke2 dari depan. Bujang kecik tu super excited sgt.Janji dapat masuk.Sebelum masuk cinema kita perge melantak dulu. Kalau perut lapar tak syok la kan..




Makan kat secret receipi lor. Sementara tunggu makan sampai... posing2 dulu. Kebetulan kami duduk kat area tengah... jadi tak ada orang.. bahagian depan dah penuh. Jadi tak nampak lah sgt kami ambik gambar.


Bujang kecik nie kalau tak bad mood...suka posing.




Carrot cake & mee hoon tomyam - saya punya
Yang nie bujang kecik nie punya.
Hubby tak order pun sebab dia tau... dia bakal2 kena perabis kan makanan anak dan isteri dia.
Sebab selalu mcm tu... makan tak pernah yang abis... pastu mata dah pandang makanan lain.
Mmg betul Haris tak habis makan ice-cream & kid burger dia.Tapi saya punya tomyam habis sebab memenuhi selera saya... pedas , cukup rasa dan kena dgn selera saya..
Lepas kenyang tgk wayang... abis tgk wayang dalam kul 715 malam terus menuju ke rumah mak saya.
Singgah kejap kedai kain sebab nak beli kain ela untuk wat baju sekolah agama. Nak kata awal sgt pun tak apa. Sebab saya datang umah saya nanti cukup bulan, Nanti dia tak sempat nak jahit.
Ahad
Pagi2 hujan lebat dan petir berdentam dentum . Sedar2 dah pukul 9 pagi. hehehe... sarapan pagi...tgk tv jap. pastu dalam pukul 11 pagi saya leh mengantuk lagi... sambung tido hingga kul 3 petang.Kalau duduk umah saya... saya mmg rilex sehabis2 nya.
Pukul 5 petang saya balik singgah pasar untuk beli bahan basah untuk seminggu...
Jalan punya jalan sampai umah dah maghrib. Penat pulak rasanya wpun dah puas tido.Itu nama nya penyakit MALAS..


4 lompat:

Y u Z z 9071 said...

wahh...syok nye makan makan..tengok wayang...


yuzz sunyi je ...hmmm

Noris said...

yuzz..

alah sabar jer... tak lama lagi cikabg balik kan..

Moralle said...

wah suka lah bujang kecik tu, dapat tengok wayang :)

Noris said...

ye la mariah, citer favourite dia..