CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 21 November 2008

Kesini lagi...




Esok saya akan ke sini lagi... Percutian kali ke 3 ke Tiara Beach Resort, Port Dickson...
Mula2 pergi semasa family day opis saya pada bulan December 2007. Kali ke2 pergi sebab ada teambuilding pada Bulan 5 kalau tak silap. Dan kali ini saya datang lagi..
Sajer2 jer jalan2 makan angin sebab cuti sekolah.. tak tau nak kemana.. jadi ke sini jer.
Kalau pergi KL kang... habis duit kat ikea jer...Jadi tahan diri dari pergi ke KL.Salah satu sebab cuti dah habis....padan dgn muka aku... hehehe...


4 lompat:

Faina Arisya said...

bestnya.. dah lama tak pergi sana.. 2 thn lepas agaknya last saya pergi..

Noris said...

faina,

dah tak tau nak tuju mana lagi. Melaka dah bosan.

Ogy said...

bermalam kt sana ke noris?
berapa ya rate satu malam?
kalo gi sana nk main water park
dia je boleh ke? tak bermalam...

Noris said...

ogy..

harga dia rm220.00 sebab saya booking melalui internet. Maknanya saya thru travelling agent.Kalau call direct kalau tak silap dalam RM180.00.. untuk studio room. Rasa nya boleh kot... mandi jer.. tapi kena parking kat luar..