CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 25 November 2008

Cuti-cuti Part III



Aksi merajuk sebab tak dapat mandi lagi sampai malam.Mmg sekejap jer pergi 2 hari 1 malam.. tak puas lah nak mandi2.

Lagi aksi muka ketat..






Dalam perjalanan balik lalu semula Masjid Tanah... Nampak kereta byk parking kat tempat makan nie... Mesti sedap kalau orang ramai... Suasana pun redup jer. Makan bawa pokok kelapa sawit. Nama pun SAWIT CORNER..Saya berhentilah untuk mencuba apa yg special nya... Pada saya dari 5bintang saya bagi 3 bintang jer. Agaknya asam pedas melaka nie mmg ada rasa kari ker?Mula2 nak makan gulai kawah ayam kampung... tapi memikirkan ayam kampung saya terpaksalah lupakan hajat tu saja... Geli lorrrr dgn ayam kampung.

Saya order nasi putih untuk 3 orang makan, asam pedas ikan tenggiri 2 ketul, Otak2 10keping, air sirap, milo ais n cendol semua sekali RM16.00
Habis makan hujan renyai pun turun.Terus menuju ke Ayer Keroh.
Muka bosan sebab tak dapat beli mainan. Bujang nie mmg selalu buat perangai kalau apa yang dia nak tak dapat. Masa nie kat Melaka Mall.

Pastu ajak g zoo..saper nak g zoo... hari nak ujan... lagipun dah pukul 3 petang... pukul brp nak sampai jb... esok nak kerja lagi...
Naik jejantas nak ker Jusco Ayer Keroh. Orang ramai.. jadi tak mood nak beli apa2. Jadi beli roti n air vitagen jer... terus cabut balik jb.

Sampai jb pukul 530 petang... hari ujan.Tapi alhamdullillah sepanjang saya kat PD cuaca elok... tak hujan pun.

OK tiara beach resort... insyaallah tahun hadapan ketemu lagi...



1 lompat:

UnGu VioLet said...

akak, dtg ambik award kat blog mar..