CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 6 August 2008

Malas sesangat...

Malas rasanya nak update blog nie. Tak ada idea nak menulis.Pagi2 datang opis mengantuk nya ... Kalau dah penyakit Malas dah datang susah nak di ubat.Bilalah vitaman rajin nie nak muncul. Saya bulan nie dah start bz wat biskut raya.Tapi tu lah nak memulakan entah bila. Orang dah nak biskut raya 1st posa sedang kan saya melengah2 kan lagi nak wat. Sepatutnya dah kena buat dari sekarang. Tapi malas...malas...malas... nape dgn saya nie...Kenapa saya jadi malas. Saya kalau dah malas wat apa semua tak jadi dan entah apa2 jadi nya. Tapi saya kena kena paksa diri jadi rajin..Mesti wat dan mesti kena wat juga. Sebab orang dah order kat saya.
Bayangkan saya kena siapkan biskut raya sebanyak 16 carton ...1 carton 24 bekas...saya kena hantar sebanyak 384 bekas @ 19,200 biji biskut raya untuk hari pertama posa..jadi apa2 terjadi saya kena siapkan juga walaupun saya malas yang teramat.
Esok saya nak 1/2 day. Nak jumpa seseorang dan nak teman kan dia sambil berkenalan dgn adik2 bloger2 dari kl...Tapi boss saya belum sign cuti saya lagi.
Semalam dia masuk opis tapi dia wat tak nampak jer cuti saya...nasib lah... tak dapat... cabut jer lah...jahat kan saya...mcm company nie saya punya pulak...
Nati tunggu lah cerita saya... dgn saper saya nak jumpa.

0 lompat: