CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 11 August 2008

7 Ogos 2008 - Jumpa Blogger


-Copy dari nazasfrog-

Lama tak update. Bz yang amat2 sesangat.Hari khamis saya jadi jugak 1/2 day. Masa nak balik tu mcm2 kena wat oleh boss.Masa pagi2 tak nak suruh pulak. Bila saya cakap kejap lagi nak balik masa tu lah dia suruh betulkan tu lah... betul ini lah... Haru tul.Last2 kuar opis pukul 1.30 petang.Sebelum tu beli nasi bungkus makan kat umah dulu. Sampai umah dalam kul 2 petang...siap2 terus nak g city square. Tapi dalam perjalanan ke city square sempat menyinggah jap nak beli barang2 untuk wat kuih. Sampai city square dalam kul 3.30...

Saya jumpa moralle, ceera, ladykiki, nemo, nazafrog & sorang adik manis ...aien cute..
Nie la first time saya jumpa adik2 blogger. Dengan moralle saya kenal dah 3 tahun.Dia lah orang yang banyak ambik kuih dgn saya. TQ moralle.Kali pertama saya kenal dia melalui internet.Dalam ramai2 customer saya.. naper yek saya leh percaya dgn dia dari segi payment Padahal kalau kali pertama saya susah nak bagi kredit pada seseorang kan...mau kena tipu nanti..

Lama gak kami berjumpa dari kul 3.30 sampai kul 6.00 petang. Cikabg dgn haris dah panas2 bontot duduk menunggu...haris siap complain..."ibu nape lama sangat ...haris lapar tau"...rupanya dia x nak makan kalau saya tak ada.Lepas saya serah sample kuih dgn moralle saya terus menuju ke
giant makan bubur dan haris makan nasi ayam. Habis dia makan. Nampak sgt kelaparan. Yer lah dari balik sekolah dia tak makan..Lepas makan nak balik ... hari ujan ditambah dgn jalan jem....hehehe...Sampai umah kul 9 malam. Kemas apa yang patut sbb esok nak kerja lagi...


3 lompat:

Moralle said...

Ooooooooo mak nyer berjumpaan bloggers, cian anaknyer kelaparan lah pulak, sorry lah I drag u along tapi best kan, so Dec jadi lah kite, on tak, hehehe....

I pun rasa bertuah cause u percaya ngan I, bukan dekat u, seberang tambak tau tapi u tetap percayakan I, sungguh terharu :)

Noris said...

insyaallah mariah,
tak leh nak janji sekarang nie. Byk permintaan cuti sekolah ujung tahun nie. Family trip dgn family dia sudah semestinya.

KiKiHanakO said...

tq..sis

akhirnya dapt ketemu juga.. ^_^

keep in touch..