CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 22 August 2008

Cerita semalam...

Semalam saya penat seharian, banyak kerja2 opis yang nak kena settle kan. Semalam dah janji dgn nazasfrog nak pergi umah dia. Mula2 janji nak dtg ari sabtu... tapi cancell. Lepas balik kerja saya balik umah dulu, mandi2 dan siap2 dalam kul 6.30 bergerak g umah nazasfrog.



Ada hal sikit...Sekejap jer pergi umah dia sebab semalam saya puasa lagi.


Niat di hati nak makan mee rebus dgn rojak tauhu...bila hubby g kedai tu tutup. Tak pernah2 kedai tu tutup... semalam boleh tutup

Jadi saya beli jer la apa yang ada kat kedai tu...



Yang kabur tu iceream keladi vanilla dari wall... baru 1st time rasa
keladi... boleh lah..

Air carrot susu, mee goreng & roti prata... sedap..
Nie lauk favourite cik hubby... dia yang masak... Jadi tak nak kecik kan ati dia saya makan last sekali... hehe


2 lompat:

Moralle said...

Bestnyer dapat jumpa nasaz lagi, bila nak ajak kite pulak berjumpaan di pasir gudang, hehehe :)

Noris said...

insyaallah raya leh jumpa..