CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 6 August 2008

aksi budak merajuk..




Haris nie memang suka sesangat kalau muka dia masuk dalam blog ibu dia...

Tapi kadang2 dia malu sendiri dgn aksi2 dia...Nie gambar minggu lepas... Tak dapat nak cari sticker... wat hal pulak.. sekarang hobi dia suka mengumpul sticker pulak..Pastu lekat kat dalam buku kegemaran dia.Saya pesan kat dia boleh lekat dkt buku jer kalau lekat kat dinding umah.. buku dia akan saya koyakkan...
Hari nie pegi skolah agama bawa RM10.00 sebab nak beli buku tajuwid yang hilang. Satu tahun berapa kali nak hilang buku tak tau lah nak cakap.Harapan saya buku tu ada lah...Selalunya duit abis tapi buku tak ada...Kalau saya marah kat dia... dia akan Cakap.." Haris sayang ayah jer, tapi anak ibu.." kalau ayah dia marah dia pun akan mcm tu gak.
Tiap2 minggu saya akan beli pembaris, pemadam, pensil sedozen...mmg tiap2 hari pegi sekolah pencil box dia penuh mcm2 ada... balik kosong terus.Bila kita tanya... ada jer jawapan nya..

0 lompat: