CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 11 August 2008

Jumaat - 08/08/08

Cantik kan tarikh hari nie. Tapi hari nie saya tak seceria ..Pagi2 datang opis.. meja berterabur.
Semua letak kat atas meja saya...Surat2 yang tak berkenaan dgn saya pun letak atas meja saya. Envelope kosong pun letak atas meja saya..Apa nie???
Tengahari sekarang saya tak makan.. Nak diet lah. Masa anak dara berat saya 43kg, dah kahwin maintain lagi. Dah ada anak berat dlm 45kg. Tapi sejak 3 tahun nie berat saya makin lama makin naik. Sekarang dah 55kg...Giler...dah lah orang nya rendah...x maintain langsung...
harus kena puasa minggu depan. Minggu nie tak boleh puasa...
Dalam kul 515 petang, saya berkobar2 lah nak balik... sebab esok x kerja. Dalam kul 525 bos leh masuk pulak...Pastu disuruh nya lagi. "Tadi sebelum ko keluar ko x nak suruh aku adjust surat tu... Dah nak balik terkial2 lah dia suruh..."
Ada kena lesing gak boss aku nie.
Balik kerja mandi, makan dan terus wat kuih....Leh jadi meroyan nie kan... kuih orang x siap2 lagi. Weiii... nape lembab nya aku nie wat kerja haaaaa!!!

0 lompat: