CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 13 December 2008

Tragedi di hening subuh Khamis...Hubby kemalangan

Hubby saya xcident gara2 dikejar oleh Seekor ANJING....:p.
Sebenar nya kalau nak cerita.. ibarat ketawakan laki sendiri... Tapi saya mmg pecah2 perut ketawa kan hubby saya. Siap kutuk2 lagi.
Cerita nya begini...tiap2 hari hubby saya akan keluar rumah dalam pukul 5.30 pagi..sebab dia ada kerja. Dah bertahun setiap hari mmg keluar waktu mcm tu. Entah apa malang pagi tu... dia pergi kerja seperti biasa naik motor. Hubby saya nie.. dia suka lalu depan rumah india tu. Sedang kan depan umah saya ada gak jalan keluar yang akan tembus laluan yg sama. Dia mmg cukup berkenan lalu depan umah india. Dah tau kat situ bomoh india tu suka buang benda2 sembahyang dia. Pastu byk anjing pulak kat situ. Orang degil mmg itu akibat nya.
Baru nak kuar simpang dia kena kejar dgn anjing india tu. Siap tertonggeng2 kat longgok sampah lagi...:p
Nak belok kiri x leh sebab ada bas, nak belok kanan ada anjing... nak tegak ada sampah n longkang... jadi redah jer. Entah apa meroyan agaknya anjing tu...Lepas dia dah tertonggeng kat sampah tu... anjing tu terus blah mcm tu jer...hahahaha........saya pulak selalunya setiap kali dia nak g kerja saya mesti bangun... tapi hari tu entah mcm ner saya leh tido mati. Sedar2 jer dah pukul 630 pagi...
Kadang2 saya terfikir... kalau cina bela anjing dia pandai jaga anjing dia... tapi kalau india.. mana dia reti nak jaga anjing dia. Pastu selalu tak mengaku.

Nie kesan luka2 tu. Ada lagi tapi tak leh nak tunjuk. Kat pinggul n bahu bengkak. Esok nya bangun pagi baru rasa sakit2 satu badan. Suruh g klinik tak nak..urut jer lah.


1 lompat:

azreen said...

alahai sian nye....smga cepat sembuh yea...hehehe