CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 10 December 2008

Lagi projek keras tangannn

Alas kerusi ni saya tempah dgn kak yah.Lama gak saya tempah dari bulan lepas baru hari sabtu lepas siap. Itu pun saya byk kali tanya bila nak siap baru dia siapkan. Almaklum lah dia bukak kedai kat kip mart... jadi masa dia terhad utk menjahit.
Saya rasa saya nak tambah span kat alas kerusi nie. Dia jadi tak rata... mcm tak cantik. Tak per...nanti saya beli span... saya tambah lah sendiri. Meja makan tu sempoi sgt...jadi saya pun pergi kedai cermin bagi ukurun... 3 hari selepas tu siap..Sebelum nie guna plastik. Asyik senget2 jer plastik tu... Kos cermin dan alas kerusi lebih mahal dari harga meja makan saya tu.

Sekarang dapur kering saya dah ada barang yang sedondon... bakul sampah, tempat tisu, langsir, meja n kerusi makan semuanya dari kain yang sama...
Maaf lah gambar gelap...




4 lompat:

Moralle said...

wah, renovate sakan ker nor, btw nor u dah bikin passport lum :)

Puteri Satu said...

cantik...sweet je...

Faina Arisya said...

waaaaa.... roses.. i like..

Noris said...

moralle,

i tunggu mak i buat passport. Sebab kalau i wat dulu nanti kena teman kan dia lagi... baik buat saing2..

puterisatu & faina,
hehehe...projek biasa jer