CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 11 December 2008

LC Catering

Hari sabtu lepas kan birthday saya. Jadi kami makan2 lah LC Catering lagi. Minggu lepas pergi mcm tak puas jer makan nasi serai ayam penyek dia... Kali nie repeat lagi. Bila hidangan saya dah sampai saya ternampak pulak steak yang diletak atas kuali panas... emmm... terus hilang selera saya dgn hidangan saya nie. Saya kalau nak makan steak mesti nak yang atas kuali panas tu.Macam tak kick kalau steak masuk dlm pinggan biasa. Kuali dia yang hitam tu lah yang membuatkan steak rasa sedap...ahhh... nanti leh terjah lagi makan steak pulak..




Nie set hidangan saya.

Chicken chop - anak saya punya
Arabian iced blended choclate - anak saya punya. Saya n hubby minum fresh orange n durain belanda.Lupa nak snap gambar.

3 lompat:

Y u Z z 9071 said...

cam sedappppp je....

Noris said...

mmg sedap yuzz.. jom lah dtg jb

BigMouth said...

Tadi alang makan kat kenny rojes... tak berape best pulak ari ni... biasa nyer best jer....

nnt alang cube yg noris makan pulak lah...