CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 19 December 2008

Semakin Bz..

Lama tak update blog. Bukan apa... bz sesangat. Byk citer yang pending sebenarnya.
Hari ahad nie saya akan bertolak ke KL. Saya kena attend course selama 2 hari kat subang jaya.
Nie pun dapat tau semalam. Bosan tul. Menci tullll...Nie course penambahan kerja... bukan penambahan gaji pun.
Dahi nie mmg dah kena cop untuk pergi apa2 aktiviti yang berkaitan dgn company.
Lepas balik dari course saya sambung cuti. Saya berkerja semula pada 30/12/08.
Masa tu mesti bz lagi.... sebab nak closing account semua kan...

Kepada kawan2... selamat berhujung minggu, bercuti Krismas dah juga bercuti sempena Maal Hijrah yang datang ni. Dan Juga Selamat Menyambut Tahun Baru.

1 lompat:

azreen said...

slmt berkursus...hehehe...lps tu cuti panjang2 tau....

saya pun bz sikit skrg ni...MIL baru smpai dari m'sia...