CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 10 December 2008

Kerusi urut Ogawa

Mobile seat dari Ogawa nie hubby yang punya. Selalu sakit2 badan.. jadi dia belilah. Lepas seminggu order mobile seat nie ada pulak promosi beli mobile seat dapat lagi satu tempat urut untuk tapak kaki. Tension giler...

Mula2 letak dalam kereta... saya kata tak sedap la benda nie letak dalam kereta... mcm tak selesa. Hubby kuarkan terus letak dalam rumah. Jadi sambil duduk2 bersantai leh lah urut bdan sekali. Insyaallah kalau ada rezeki nak beli yang urut kaki pulak. Kaki saya selalu sakit2.

2 lompat:

Faina Arisya said...

berapa ribu tu kak?? cam best jerk..

Noris said...

faina,

kalau ribu tak beli faina..
masa saya beli harga nya RM699.00. Kalau tak ada promosi harganya RM799.00.Saya letak deposit dulu sebab masa saya order tu stok tak ada..jadi dapat 2 kali bayar lah...