CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 4 July 2008

Variasi Cupcakes


Buku nie dah lama saya beli... baru semalam kesempatan nak mebelek semua. Selama nie hanya tgk2 lebih kurang aja. Balik umah jer... x menyempat2 lagi nak salin baju keja2 umah sudah duduk menunggu...Basuh kain, lipat kain, kemas umah, masak???...selalunya makan luar lagi byk dari masak kat umah...Sejak minyak dah naik harga makin menjadi2 pulak malas nak masak.Selalunya hari sabtu dgn ahad jer rajin masak... tapi kalau dah plan awal2 nak g ronda2... alamatnya tak berasap lagi la dapur...Makan luar jer lah...
Sambung kepada buku nie... ia nya bagus untuk para beginner yang mcm saya. Tunjuk step by step untuk wat hiasan atasnya.Tak rugi gak beli buku nie...Murah jer kalau x silap RM 19.90 beli kat Kedai buku pun bersepah2...
Kalau nak tau setiap kali jalan saya mesti singgah kedai buku.Saya nie hantu novel sikit...suka novel jiwang seh.....Peduli apa kena kutuk dgn cikabg...dah jiwa suka buku jiwang2 dan tangkap leleh punya...Nanti akan datang saya update koleksi buku cerita saya..

2 lompat:

Moralle said...

Nor sure ke u beginner lagi, setahu I u dah advanced, hehehe.

Me to soka Novel, nanti bawak ler 1 or 2 kasi I pinjam yr novel eh bila kite meet.....

Noris said...

hehehe.... nanti kita leh tukar2..