CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 28 July 2008

Sepetang bersama Chef Ismail & Chef Florence


Barang2 promosi dari nestle. Murah lah dari kedai luar.
Kalau kat kedai luar Cornflake 500gm dalam RM13++ ... tapi jual RM8.00.


Sesi bergambar dgn Chef..



Acara tarian zapin...saja2 wat gelak
Saya g dengan kawan saya dan biras saya. Kalau g tempat2 mcm nie kena berkawan.. kalau sorang2 ada mcm orang bodo jer nanti.

Bersama Mak Ungku - Penaung Mawar






Sepetang bersama Chef Ismail Dan Chef Florence ni diadakan pada hari Sabtu 26/7/08
bertempat di Dewan Hayati, Mawar, JB.
Nie kali kedua bengkel seperti nie saya g. Tahun Lepas dekat Hotel Hyatt.
Saya dikenakan bayaran sebanyak RM 30.00 dan saya dapat cenderahati dan langganan 3 bulan majalah saji secara percuma. Bengkel pada kali ini banyak kepada demostrasi saja. Kalau nak resepi saya kena beli nestle cornflake. Ada pulak mcm tu kan.... Penyertaan kali nie ramai... saya rasa lebih dari 100 orang... biasalah dah ramai2 suasana menjadi kelam kabut. Saya jadi pening kepala..Saya rasa bengkel yang membosan kan adalah bengkel pada kali ini. Minum petang pun sekadar mee n kuih muih jer.
Mcm tahun lepas kat Hotel Hyatt, bayaran RM60.00, langganan 6 bulan majalah saji percuma dan lagi best acara nya. Makan pun melambak2...
Harap2 tahun depan ada lagi...dan jgn lah kelam kabut mcm kali nie...
Kalau nak tgk muka saya beli lah majalah saji bulan 10.... hehehehe...



1 lompat:

Anonymous said...

This is great info to know.