CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 15 July 2008

DBU OUTING - PART 11


souvenir yang saya dapat. Tuala kecil & termos air. Ok lah dari x dapat.





Acara senamrobik. Saya x join pun tukang ketawakan orang jer..


Dia nie yang bw geng2 ppuan.. Masa nie nak kemas2 nak balik. Betul2 ikut tema kampung. NAsib baik x der anugerah pakaian terbaik... kalau x mesti dia menang. Opismate saya nie mmg mcm nie..ikut sedap hati dia jer nak pakai apa...Mcm kat kampung dia jer dia wat.Kitaorang ketawa dan kutuk2 dia wat x tau jer..

Masa nie dah nak berangkat. Balik kami semua singgah tangkak. Apalagi nak nyopping baju raya ler...Tapi saya dah siap untuk raya ...ingat nak ikut2 jer dia orang nie.. tiba2 ternampak langsir corak sama mcm elyza..apa lagi..la..yang bunga rose warna pink tu..juling biji mata jap.Kalau kat elyza semeter dalam RM30-35.. kat tangkak saya dapat semeter RM15 jer...Harga yang dia pamerkan RM25.00.
Tapi kualiti x sama mcm elyza lah...Alah mana orang tau saya beli kat mana pun...heheheh..Nanti saya update gambar langsir tu...saya lupa nak ambik gambar...sbb balik tangkak saya terus g umah mak saya dulu...sb excited nak antar langsir..hehehe...
Selain dari tu saya..beli langsir untuk bilik anak saya.. warna biru gambar spongebox...tapi anak saya suruh wat sarung bantal dia pulak.Cikabg kata nati g tangkak lagi beli...hrp2 cukup bulan nie dapat lah g...

2 lompat:

Y u Z z 9071 said...

wahh...ke tangkak yer...

dekat je ngan kampung saya..

Noris said...

yer ker yuzz...org johor rupanya...