CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 28 July 2008

Aktiviti hari ahad..





Ari ahad saya ada kat umah mak saya.. kemas2 umah dia sebab minggu depan nak cat umah dia.

Saya datang umah mak dari hari sabtu.. lepas jer balik sepetang bersama chef.... saya terus balik umah mak saya. Sampai2 jer umah mak saya... saya tgk dia dah balik kg... nak ambik buah2an...

Tapi mak saya dah masak kan untuk saya sekeluarga... hehehe....bagus punya anak...datang terus makan..Malam tu gak saya operasi umah mak saya... sambung lagi esok pagi.

Dah siap dalam tengahari..g makan kat Jusco... saya makan beef steak... tapi steak nie x power mcm kat kg melayu... tapi kat kg melayu nie dah tutup...

Sementara tunggu mak saya sampai...saya lepak2 dulu kat jusco...kul 4 ptg baru saya balik semula...dalam kul 5 ptg mak saya pun sampai.... banyak sayur2 kampung, durian, rambutan, manggis, duku dalam apa lagi saya pun x ingat... yang saya bw balik durian, rambutan n manggis jer...





Lepas sesi mengangkut buah2an, saya pun dgn muka x tau malu balik... Tapi x balik dulu...jalan g tesco extra...beli big apple...Dah byk kali beli rasa muak pulak...sbb yang sedap2 dah abis...
Sampai umah dalam kul 730 malam... bersiap2 untuk berkerja esok hari...

0 lompat: