CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 26 September 2008

Khas untuk semua sahabat ku..


Salam aidilfitri dari saya sekeluarga kepada semua kawan2 yang mengenali saya tak kira dimana jua berada. Kalau ada tersilap kata, terkasar bahasa..sepuluh jari saya memohon ampun dan maaf.
Hari raya pertama dan kedua saya berada di Kg Skudai & Kg Stulang Baru..hehehe..
Raya ke 3 baru balik muorrrr...Nak beraya umah atok, makcik2, pakcik2 dan mungkin umah kakak ipar sekali.

4 lompat:

Moralle said...

Salam Aidilfitri to u sekeluarga, besok kite jumpa yer :)

Faina Arisya said...

selamat hari raya dari saya sekeluarga.. maaf zahir dan batin.. berhati2 di jalan raya..

Aien cute said...

Selamat hari raya akak... lynn nak amik kesempatan sekiranya ada terkasar bahasa dan budi bicara disepanjang perbualan kita.

Sekiranya ada yang menyinggung perasaan akak dengans eganja atau pun tidak, harap di maafi nyer kak.

take care

nasazfrog... said...

selamat hari raya kak,,, makan lemang ingat2 ler kiter d'sini... :)