CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 15 September 2008

Dapat mungee dan Tag dari...




first time dapat mungee dari faina. TQ faina.

Kali ni aku dapat tag dari Faina .. apa pun.. jom baca!

The rules:
Link to your tagger and post these rules on your blog.
Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog..............................................................................................................................................................
Share 7 facts about yourself on your blog, some random,

1. Saya nie sebenarnya berkahwin dgn opismate...Hehehe... jgn gelak tau.Kalau saya tau jodoh saya nie dgn orang sebelah dinding saya, haram saya tak buang masa bercinta dgn orang lain.Saya nie bercinta bagai nak rak selama 8 tahun pastu kawin dgn orang lain dan berambut kerinting pulak tu... (Ayah jgn marah.. kalau marah nanti kena jual). Dulu2 saya penah cakap saya benci tgk lelaki berambut kerinting nanti dapat anak pun rambut kerinting...Dah jodoh kan..Saya berkahwin pada 27hb oktober 1995...sama dgn hari lahir hubby.

2. Saya nie seorang yang terlalu cerewet. Nak bersih jer. Tak pernah berpuas hati kalau orang lain buatkan kerja saya. Sebab tu saya tak nak ambik bibik. Nanti sia2 jer kena bebel dgn saya.

3. Tak suka duduk dia. Ada jer perkara yang saya nak buat sebab saya nie mudah jemu pada satu2 perkara.

4. Dulu saya pun tak suka budak2 mcm faina gak. Tapi dah kawin dan dah anak nie baru sikap keibuan tu ada.Kira dah berubah lah.Perangai pulak mengalahkan budak2 kalau mengakat anak saya.

5. Suka membaca novel dan membeli majalah hiasan dalaman.

6. Saya nie kalau vitaman M saya dah datang... buat apa jer semua dah jadi.

7. Pening kepala kalau tak ada duit. Lebih2 lagi kalau ada barang yang berkenan... asyik teringat jer.

2 lompat:

nasazfrog... said...

musim blogger dapat award skrang eh kak... hihihih :)

Y u Z z 9071 said...

..semoga jodoh kak noris berpanjangan hingga akhir hayat...;)