CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 9 September 2008

Kembali semula...

Sudah lama saya menyepi dari menulis kat blog saya nie...
Bukan nya apa... minggu lepas cuti seminggu... tenet kat umah tu... ok...pc yang tak ok...
hampeh tul...Rasa mcm nak hempas jer pc kat umah tu.. maklumlah pc pun lama punya..
Semalam masuk opis.... masyaallah .. menimbun nya kerja... hahaha..
dah cuti lama kan ambik koooo.....
Dah sibuk2 nak menyiapkan kerja... bos tanya tahun nie nak buffet ramadhan kat mana... saya cakap mestilah nak kat panpac atau mutiara... terdiam jap org tua tu...
Lepas tu dia suruh saya call hotel2 cari rate & menu yang bersesuaian..haaaa... yang tu nanti lah saya cari kan...penat & letih lah bulan posa nie nak bercakap byk2...
Sejak dari posa pertama hingga lah semalam buka posa dgn masak jer... save budget...
kalau beli pun setakat kuih muih jer...
Tapi hari nie tekak rasa mcm nak makan beriani kambing la... ermmmm...sedap nya...
Setakat mana jer saya rajin masak...Bila penyakit M dah melanda... beli jer lah nanti...

0 lompat: