CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 1 January 2009

Tag dari Vogue

Sebenarnya tag nie saya dapat dah lama...tapi saya tak sempat nak melaksanakan...sebab kat opis terlalu bz... balik umah otak jadi beku.Sorry yer vogue...nie hasil jawapan saya:-

1. Apakah pandangan pertama orang bile tengok anda?
garang n sombong kot hehehe....Sebab saya nie pendiam sikit... kalau kena orang pandai bual baru saya ok sikit.

2. Apakah yang anda lakukan 1 jam lepas?
Masak untuk makan malam

3. Bilakah kali terakhir anda basuh kereta?
Tak pernah basuh pun...Yang tau complaint keta kotor jer..

4. Mana yang lebih penting dalam hidup anda, KAWAN @ KEKASIH @ SUAMI?
Keluarga kecil saya

5. Alasan anda bagi jawapan no 4..
Hanya itu saja harta yang saya ada..

6. Sikap pasangan anda yang paling best?
Ringan tulang, rajin tolong saya wat kerja2 umah tanpa disuruh2 (sila jgn muntah hijau yer)

7. Sikap pasangan anda yang paling tak best?
Bila angin baran sampai..buruk rupa jadi nya..

8. Apakah sikap paling buruk anda bila memandu kereta?
Tak reti nak masuk parking yang sempit2 sampai sekarang. Sebab tu malas nak bawa keta. Jadi Mem jer lah...

9. Apakah yang berada dalam kotak fikiran anda sekarang?
Nak hias umah cantik2..(Nie tengah rajin la...)

10. Adakah anda merindui bekas kekasih?
Tak rindu pun. Baru ahad lepas terjumpa kat Jusco Tmn U. Tapi nape wife dia lain.... Berbini dua kaaaaaaaaaaa??

11. Siapakah kenalan yang akan di"TAG"?
Kali nie saya tak nak tag saper2... la...

0 lompat: