CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 12 January 2009

Masa itu Emas...

Dah seminggu tak update blog.. Sebenarnya saya teramat sibuk semasa hari persekolah yang lepas. Hari pertama & kedua persekolahan jadi kelam kabut sikit.Van sekolah buat hal pulak.
Nasib baik saya cuti. Setiap kali nak g sekolah agama asyik nak mengingat kan pakcik van tu jer. Kalau tak talipon tak ambik.Sampai bila kan nak talipon jer.Hari ke 3 dah tak sekolah agama... sebab pakcik van tak datang ambik. Masa tu saya sajer jer tak talipon... saya nak tgk pakcik van tu ingat atau tak. Padahal dah 3 tahun anak bujang saya naik van dgn pakcik tu..
Tapi sekarang dah ok hanya pakcik van tu tak boleh ambik masa balik sekolah agama jer. Yer lah kan balik sek agama kul 1145..jadi hubby terpaksalah ambik balik dari sekolah agama.
Bagus gak ada masa kat umah untuk setengah jam.Tak lah kelam kabut sgt dan sempat makan dan mandi lagi.
Sekarang nie mayb saya makin kurang nak update blog. Kat opis saya bz...setakat ronda2 kat blog kwn2 sempat lah. Tapi nak update tak sempat lah. Malam pulak sampai rumah nak masak, pastu nak gosok baju, nak kena tgk kerja2 sekolah agama & sek kebangsaan.
Masa terlalu padat nampaknya sekrang nie.

0 lompat: