CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 19 January 2009

Patah Tangan Pulak...

Nie kejadian hari Rabu. Balik sekolah pukul 7 petang Bujang saya diam jer. Dia kata tgn dia sakit tak boleh nak tegak kan. Dia jatuh masa lumba lari kat sekolah. Katanya kawan dia tolak dan heret dia. Lepas saya tgk tangan dia sakit dan bengkok...saya pun bersiap2 nak hantar g hospital. Siap2 apa yang patut senang kalau kena tahan tak perlu nak berulang alik.Sampai Hospital kul 830 malam. X ray tgk tulang dia retak dan berdarah sikit.Doctor siap cakap tulang dia kecik tak kena dgn usia dia. Yer lah mcm ner tulang tak kecik... nak suruh makan nasi mcm suruh makan ubat.
Bila doctor cakap kena byk makan buah2an dan sayur2an baru sekrang dia nak makan.Tapi dalam perjalanan nak ker hospital muka dah pucat lesi sebab takut. Tau pulak takut kena duduk hospital.

Dia muka lepas kena balut. Bila dgr tak kena tahan senyum sampai ke telinga.

Sekarang nie kalau nak mandi, makan, pakai baju saya kena uruskan. Sebab dia kena tgn kanan. Makin byk lah kerja saya. Apa2 tunggu keputusan doctor rabu nie. Sebab rabu ni ada appoinment lagi. Dia selalu cakap tgn dia sakit dan gatal. Harap2 x ray kali ke2 nie dah ok.



0 lompat: